Klantgeluk

Klantgeluk

Continu weten hoe tevreden je klanten zijn en waar kansen liggen voor nog meer klantgeluk. We combineren  inhoudelijke kennis met technologie. Voor het onderwijs ontwikkelden we een methode om effectief te werken aan studentgeluk.

Klantvraag: Hoe beïnvloed ik effectief de tevredenheid van studenten?

Achtergrond:
Elke school wil tevreden studenten. De onderwijsinspectie eist dat besturen en opleidingen een stelsel van kwaliteitszorg inrichten en op basis daarvan het onderwijs verbeteren. Maar hoe richt je een stelsel in dat meer is dan een papieren tijger en echt aansluit bij de ambities van de school?

Onze aanpak:
Wij geloven in een continue dialoog over hoe de school elke dag een stukje beter wordt. Dat gaat verder dan het onderwijs. Het gaat ook over de tevredenheid van de medewerkers, de kwaliteit van de kantine, de ervaring van de bezoeker op een open dag…​

Onze adviseurs kennen de onderwijssector door en door. Door het combineren van deze kennis met technologie zetten wij een innovatief stelsel van kwaliteitszorg neer waarmee echt gewerkt kan worden aan studentgeluk.

Samen met onze technologie partner Moodus ontwikkelden we een zuil waarmee gericht onderzoek gedaan kan worden naar tevredenheid. Onze zuilen zijn hartslagmeters. We meten continu en gericht, zodat de school altijd weet wat er speelt. De hartslag interpreteren we samen en verbinden we aan de visie en missie van de school. We komen tot een verbeteraanpak. Dat is elke dag een stukje beter op weg naar studentgeluk.

 

Meer weten? Vraag Frank. 

frank@goedschud.nl 
06-13920292